המוקד העירוני בעפולה מסכם שנה עם שיא היסטורי של כ-70 אלף פניות - היום בעמק חדשות -
יום שישי, 3 במאי 2024
חדשות   ספורט   בריאות   חינוך   תרבות   דעות   צרכנות    רכילות
המוקד העירוני בעפולה מסכם שנה עם שיא היסטורי של כ-70 אלף פניות
מאת: דני ברנר 
יום שני, 25 בדצמבר 2023, 18:51

המוקד העירוני (106) שבר שיא היסטורי כאשר טיפל בשנת 2023 בכ-70 אלף פניות, כ-27 אלף מתוכן נרשמו וטופלו מאז החלה המלחמה ועד לסוף השנה
המוקד העירוני בעפולה (106) לב ליבה של העשייה העירונית מסכם את שנת 2023. במהלך השנה החולפת נרשמו 69,721 פניות שנפתחו ונסגרו במהלך השנה בנושאים שונים ובראשם פניות בנושא ביטחון והשיטור העירוני, בסך הכל 21,683 פניות, עלייה של 191% בהשוואה לשנה שעברה (7,410 פניות) נתון המלמד על חשיבות השיטור העירוני הן לביטחון והן לתחושת הביטחון של התושבים, פניות למרכזייה לקבלת מידע בנושאים שונים בסך הכל 19,416 פניות לעומת 8370 אשתקד. נושאים נוספים המופיעים ברשימה הם תברואה, מנהלי אזור, אחזקת מוסדות חינוך, שירות וטרינרי, פיקוח כללי, גינון, איכות סביבה, חזות העיר, מחלקת מחישוב, תאורה, כיתת כוננות, תשתיות, היכל התרבות ועוד.

לשם השוואה בשנת 2022 נרשמו כ-58.5 אלף פניות כאשר העלייה החדה ביותר בפניות נרשמה בין החודשים אוקטובר לדצמבר (תקופת המלחמה) כאשר בתקופה הנ"ל אשתקד נרשמו 11,939 פניות ואילו בתקופה הנ"ל השנה נרשמו לא פחות מ-26,622 פניות, רובן בנושא שיטור עירוני וביטחון. העלייה במספר הפניות לאורך השנה והן בתקופת המלחמה מלמדות על האמון שמגלה הציבור במוקד העירוני למתן מידע, מקור מוסמך ופתרון בעיות במרחב הציבורי.



המוקד העירוני בעפולה מסכם שנה עם שיא היסטורי של כ-70 אלף פניות
המוקד העירוני בעפולה. תמונת ארכיון צילום: דוברות העירייה
הרוב המוחלט של הפניות נעשו באמצעות הטלפון והיתר באמצעות אפליקציית הוואטס-אפ, אפליקציה לעובד וכל היתר באמצעות דואר אלקטרוני, קבלת קהל, מוקד רואה, טפסים מקוונים באתר. בניגוד לשנים עברו, השנה לא התקבלה ולו פנייה אחת באמצעות מכשיר הפקס שכנראה סיים את דרכו ככלי להעברת מסרים ובמוקד העירוני ויתרו על שירותיו ובמקביל מטמיעים בימים אלה תוכנה חדשנית לניהול פניות ציבור.

עוזר ראש העיר ומנהל הלשכה לפניו ציבור אורן אקיקוס אמר: "המוקד העירוני ומחלקת פניות הציבור שברו השנה שיא כאשר טיפלו בלא פחות מ-70 אלף פניות הן בעקבות סיבות לגיטימיות של צמיחה דמוגרפית באוכלוסיית העיר ומצד שני עלייה באמון שרוכש הציבור לשירותים הניתנים על ידי המוקד הודות לתמיכה ומעקב אישי של ראש העיר וכמובן בזכות מנהל המוקד יובל כהן וצוות מוקדנים אדיבים ומנוסים".
  כתוב למערכת
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך
אלפים חגגו באירועי ה'פסטיפארק' בפארק העירוני בעפולה
   
עפולה: יום עיון בנושא זהירות בדרכים בעקבות התאונות הטראגיות
   
אושר תקציב עיריית עפולה לשנת 2024: חצה לראשונה את רף חצי מיליארד שקלים
   
עפולה מצדיעה למילואימניקים הוותיקים
   
עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024
   
השיטור העירוני בעפולה זוכה לשבחים
   
אבי אלקבץ: "יחד אפשר להגשים חלומות משותפים"
   
עפולה: ראש מינהל החינוך טינה ולדמן פורשת
   
עיריית עפולה השיקה ספר ילדים לזכרה של החיילת נעמה בוני ז"ל
כתבות ארכיון
 
 האימייל האדום
בואו לבקר בדף
הפייסבוק של היום בעמק
אייל בצר והמכושפות    אייל בצר והמכושפות
אייל בצר בפרלמנט העמק    אייל בצר בפרלמנט העמק
מסיבת פורים מטורפת לצעירים    מסיבת פורים מטורפת לצעירים
שלום כתה א׳    שלום כתה א׳
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך
עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


© כל הזכויות שמורות להיום בעמק 2017            אודות האתר | כתבו לנו | תנאי שימוש | פרסמו אצלנו |