ביטוח לאומי בעפולה חזר לקבל קהל לצד מתן שירות בדיגיטל - היום בעמק חדשות -
יום שישי, 19 באפריל 2024
חדשות   ספורט   בריאות   חינוך   תרבות   דעות   צרכנות    רכילות
ביטוח לאומי בעפולה חזר לקבל קהל לצד מתן שירות בדיגיטל
מאת: דני ברנר 
יום ראשון, 21 ביוני 2020, 13:09

לאחר שתגברו את המענה הטלפוני, הרחיבו את מתן השירות באמצעים הדיגיטליים ושברו שיאים בקבלת תביעות מצד תושבים במהלך התפרצות נגיף הקורונה, לפני שבועיים שב סניף הביטוח הלאומי בעפולה לקבל קהל אך בהתאם להגבלות התוו הסגול והנחיות משרד הבריאות
התפשטות מגפת הקורונה שגרמה להשתקת המשק כולו למשך יותר מחודשיים גרמה לגופים רבים במדינה לשנות נהלי עבודה ולנהוג באופן שונה מימי שגרה.

סניף הביטוח הלאומי בעפולה נערך בצורה מהירה להעניק שירותים למבוטחים בעיקר באמצעות המערך הדיגיטלי ותגבור המענה הטלפוני של הסניף אך יותר מכל הייתה מרגשת ההתגייסות של כלל עובדי הסניף בעפולה, שהחלו במבצעי הזנה יומיומיים של אלפי תביעות חדשות שהתקבלו בסניף מפרוץ המשבר, ששיעורן עמד על כ-30 אלף שהוזנו וטופלו במהירות שיא במטרה לשלם דמי אבטלה למאות אלפי המובטלים בזמן כל כך קצר.
ביטוח לאומי בעפולה חזר לקבל קהל לצד מתן שירות בדיגיטל
מקבלים קהל. סניף הביטוח הלאומי בעפולה צילום: יח"צ
לשם השוואה, בחודש רגיל מתקבלות כ-500 תביעות לאבטלה בסניף עפולה רבתי המאגד בתוכו את הטיפול בתושבי עפולה, מגדל העמק, בית שאן, יוקנעם, רמת ישי וכלל יישובי העמק.

בימים האחרונים כאמור, החלו בסניף לקבל קהל לפי הנחיות משרד הבריאות לצד מתן שירותים מקוונים דיגטליים ובאמצעות המענה הטלפוני. מנהל הסניף, חוסאם אבו בכר, אמר: "בתחילת המשבר מטרת העל שלנו הייתה לשמור על רציפות ואיכות השירות תוך נקיטת האמצעים הנדרשים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות לשמירה על בריאות הציבור והעובדים. בימים האחרונים חזרנו לקבל קהל ונמשיך להעניק שירות מיטבי, מהיר ויעיל מתוך אחריות כלפי ציבור המבוטחים, הודות לעובדים המקצועיים של הסניף שגילו ערבות הדדית והתגייסות מתוך תחושת שליחות אמיתית. פתחנו את שערי הסניף לקבלת קהל על פי זימון תור מראש ותוך שמירה על כללי התוו הסגול והנחיות משרד הבריאות במטרה להמשיך לדאוג לבריאות הציבור והעובדים ובמיוחד לאור ההתפרצות המחודשת של מחלת הקורונה".
אבו בכר הוסיף גם, "הניסיון של השבועיים הראשונים שבהם חזרנו לקבל את הקהל בהתאם להתארגנות החדשה, הוכיח את עצמו. נערכנו נכון והצלחנו לשמור על כללי הבטיחות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, והצלחנו לתת שירות מיטבי לכלל הפונים. הציבור שלנו הגיב בצורה מצוינת וקיבל את השירות הנדרש ללא אירועים חריגים".
לנוחיות קהל המבוטחים ניתן לקבל שירות גם באמצעות המוקדים הבאים: מוקד טלפוני ביטוח לאומי 6050* , מוקד ייעודי לאזרחים קשישים ובני משפחותיהם במגוון נושאים, מענה אנושי ב-5 שפות, 9696*, בימים א-ה בשעות 9:00-12:30 ובאמצעות האתר האישי באתר האינטרנט של המוסד לביטוח לאומי.
  כתוב למערכת
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך
אושר תקציב עיריית עפולה לשנת 2024: חצה לראשונה את רף חצי מיליארד שקלים
   
עפולה מצדיעה למילואימניקים הוותיקים
   
עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024
   
השיטור העירוני בעפולה זוכה לשבחים
   
אבי אלקבץ: "יחד אפשר להגשים חלומות משותפים"
   
עפולה: ראש מינהל החינוך טינה ולדמן פורשת
   
עיריית עפולה השיקה ספר ילדים לזכרה של החיילת נעמה בוני ז"ל
   
עפולה: תוצאות הבחירות פורסמו באופן רשמי ברשומות של מדינת ישראל
   
לראשונה: ערב הסברה בנושא מניעת עושק קשישים בעפולה
כתבות ארכיון
 
 האימייל האדום
בואו לבקר בדף
הפייסבוק של היום בעמק
אייל בצר והמכושפות    אייל בצר והמכושפות
אייל בצר בפרלמנט העמק    אייל בצר בפרלמנט העמק
מסיבת פורים מטורפת לצעירים    מסיבת פורים מטורפת לצעירים
שלום כתה א׳    שלום כתה א׳
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך
עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


© כל הזכויות שמורות להיום בעמק 2017            אודות האתר | כתבו לנו | תנאי שימוש | פרסמו אצלנו |