מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה - היום בעמק חדשות -
יום רביעי, 29 באוקטובר 2025
חדשות   ספורט   בריאות   חינוך   תרבות   דעות   צרכנות    רכילות
מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה
מאת: דני ברנר 
יום שני, 17 בספטמבר 2018, 18:56

רמת השירות לתושבי העיר עומדת בראש סדרי העדיפות של עיריית עפולה. בלשכה לפניות הציבור ובמוקד העירוני מתייחסים לכל פנייה במלוא הרצינות ותשומת הלב. תושבי העיר פונים לעירייה בכל האמצעים, החל מטכנולוגיה מתקדמת ביותר ועד המענה האנושי. השירות נגיש יותר מהיר יותר והמענה מתקבל תוך זמן קצוב ההולך ופוחת
בעיריית עפולה שמו בשנים האחרונות דגש על רמת השירות לציבור. ימי קבלת הקהל הורחבו והם נערכות במתנסים שבשכונות. המוקד העירוני מקבל הודעות משלל נערכות מידע החל בנייה הישירה למוקד 106 והמשך בשלל האמצעים החברתיים והטכנולוגיים החדשים, כך יכול התושב לפניות לעירייה באמצעות הטלפון, הדואר, הפקס, אתרי האינטרנט, דפי הפייסבוק הוואטסאפ העירוני, קבלות קהל פרונטליות באגפים ובלשכה לפניות הציבור שפורסמו בכל אמצעי המדיה.

חשוב להדגיש ,כי הלשכה לפניות הציבור מקבלת גם לא מעט פניות שבח מתושבי העיר שיודעים להעריך את המסירות והנתינה של עובדי העירייה, במקרים רבים בהם עושים העובדים מעבר לנדרש מהם, בבואם לתת שירות לתושב ובהחלט מוצאים לנכון גם לומר להם מילה טובה. כאמור בשנים האחרונות הוקם אתר עירייה חדש והועלתה לסמארטפונים אפליקציה עירונית חדשה "עפולה בירת העמק", אשר באמצעותם השתפרה רמת הנגישות והמידע לתושב והקשר למנהלי ומחלקות העירייה, כמו כן נפתח וואטסאפ עירוני אליו יכולים התושבים לשלוח תמונות ופניות אונליין. בנוסף, פועלת העירייה באופן שוטף באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו תוכנת האקשנביס ותוכנת ה –C.R.M.C שהותקנו למנהלים וגם בסמארטפונים, כדי להיות במעקב מתמיד בבחינת "אצבע על הדופק" בכל רגע נתון על סטטוס הטיפול בפניות.
מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה
המוקד העירוני של עיריית עפולה צילום: דוברות העירייה
מוטי פריאל העומד בראש מערך פניות הציבור של העירייה אומר כי התוצאות המעודדות הן תוצאה של עבודה מאומצת של כל הגופים האחראים על השירות לתושבי העיר במהלך השנה החל במוקד העירוני בהנהלת יובל כהן שעושה את עבודתו במסירות יוצאת דופן יחד עם שאר עובדי המוקד. המשך בעובדות המסורות בלישכה לפניות הציבור עובדות האגודה לתרבות הדיור והשירות לאזרח שיחד עושים עבודה משותפת לשיפור איכות השירות לתושבי העיר.
פריאל ציין כי מלבד התמיכה של ראש העיר שמעורה באופן שותף בעבודתו יש לברך את מנהלי האגפים בעירייה שעומדים על כך שכל פנייה הנוגעת לאגפיהם תקבל מענה מהיר ואיכותי והם בעצם חוד החנית של ההצלחה של הלישכה לפניות הציבור בעיריית עפולה.
  כתוב למערכת
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך
עפולה: מתחם הבילוי והקולינריה בפארק הרכבת יוצא לדרך
   
זכאות לבגרות: עפולה במקום הראשון זאת השנה השישית ברציפות מבין ערי גליל-עמקים
   
עפולה מציינת שנתיים לאירועי השבעה באוקטובר ומלחמת 'חרבות ברזל'
   
השיטור העירוני בעפולה זכה בפעם השלישית ברציפות בציון 100
   
פסטיבל האוכל "עפודיז" חוזר לעפולה
   
עפולה: המשלחת העירונית ל'מסע החיים' בפולין חזרה לפעול אחרי יותר מעשור של הפסקה
   
עפולה: פתיחה חגיגית לשנת הלימודים
   
עפולה: מונתה מ"מ לתפקיד ראש מינהל חינוך
   
16,878 אלף תלמידים ייפתחו את שנת הלימודים בעפולה
כתבות ארכיון
 
 האימייל האדום
בואו לבקר בדף
הפייסבוק של היום בעמק
אייל בצר והמכושפות    אייל בצר והמכושפות
אייל בצר בפרלמנט העמק    אייל בצר בפרלמנט העמק
מסיבת פורים מטורפת לצעירים    מסיבת פורים מטורפת לצעירים
שלום כתה א׳    שלום כתה א׳
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך
עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


© כל הזכויות שמורות להיום בעמק 2017            אודות האתר | כתבו לנו | תנאי שימוש | פרסמו אצלנו |