חדש ב'כללית מושלם': שירות לקוחות באמצעות אפליקציית וואטסאפ
מאת: דני ברנר יום שני,
26 באוגוסט 2019, 18:57
מידע על זכאות, הגשת בקשות להחזר, משלוח טפסים וסטטוס תביעה באמצעות אפליקצית המסרים הנפוצה
'כללית' מרחיבה את מגוון השירותים הדיגיטליים והחלה בהפעלת שירות חדש ללקוחות 'כללית מושלם': שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ. לקוחות 'כללית מושלם' יוכלו לקבל מידע ושירותים באמצעות תקשורת ישירה ונוחה בוואטסאפ: לברר זכאות אישית לקבלת שירותים שונים, לקבל מידע על גביה חודשית, לברר סטאטוס תביעה לקבלת החזר כספי, לקבל מידע על נותני שירות שונים ועוד. השירות יינתן באמצעות פניה לטלפון 050-8872700 יופעל מדי יום בין השעות 08:00-20:00 ובימי שישי בין השעות 08:00-13:00.
כללית מושלם. שירות לקוחות בוואטסאפ צילום: דוברות כללית מחוז צפון
לדברי דפנה כרמלי, ראש מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם: "אנו שמחים לאמץ שירותים חדשים ודיגיטליים אשר מבטיחים ללקוחותינו שירות מהיר המשפר את חווית השירות ומהירות הטיפול. כארגון המעניק מגוון שירותים רפואיים ל-4.5 מיליון לקוחות, שמרביתם גם חברים בכללית מושלם, חשוב לנו להרחיב ולהתאים את אמצעי התקשורת של הלקוחות עמנו ולאפשר תקשורת ישירה בפלטפורמות הזמינות והמועדפות עליהם. וואטסאפ הינה אפליקציה נפוצה ובאמצעות הצטרפות לפלטפורמת זו נתקשר עם לקוחותינו בערוץ שבו הם נמצאים ונהנים לתקשר". שירות זה מצטרף לעוד מספר שירותים חדשניים שהושקו לאחרונה ללקוחות כללית מושלם המאפשרים הגשת בקשה להחזר כספי און ליין מהמחשב או הנייד ועוד.