עפולהנט חדשות - מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה
מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה

מאת: דני ברנר 
יום שני, 17 בספטמבר 2018, 18:56
רמת השירות לתושבי העיר עומדת בראש סדרי העדיפות של עיריית עפולה. בלשכה לפניות הציבור ובמוקד העירוני מתייחסים לכל פנייה במלוא הרצינות ותשומת הלב. תושבי העיר פונים לעירייה בכל האמצעים, החל מטכנולוגיה מתקדמת ביותר ועד המענה האנושי. השירות נגיש יותר מהיר יותר והמענה מתקבל תוך זמן קצוב ההולך ופוחת

המוקד העירוני של עיריית עפולה (צילום: דוברות העירייה)

בעיריית עפולה שמו בשנים האחרונות דגש על רמת השירות לציבור. ימי קבלת הקהל הורחבו והם נערכות במתנסים שבשכונות. המוקד העירוני מקבל הודעות משלל נערכות מידע החל בנייה הישירה למוקד 106 והמשך בשלל האמצעים החברתיים והטכנולוגיים החדשים, כך יכול התושב לפניות לעירייה באמצעות הטלפון, הדואר, הפקס, אתרי האינטרנט, דפי הפייסבוק הוואטסאפ העירוני, קבלות קהל פרונטליות באגפים ובלשכה לפניות הציבור שפורסמו בכל אמצעי המדיה.

חשוב להדגיש ,כי הלשכה לפניות הציבור מקבלת גם לא מעט פניות שבח מתושבי העיר שיודעים להעריך את המסירות והנתינה של עובדי העירייה, במקרים רבים בהם עושים העובדים מעבר לנדרש מהם, בבואם לתת שירות לתושב ובהחלט מוצאים לנכון גם לומר להם מילה טובה. כאמור בשנים האחרונות הוקם אתר עירייה חדש והועלתה לסמארטפונים אפליקציה עירונית חדשה "עפולה בירת העמק", אשר באמצעותם השתפרה רמת הנגישות והמידע לתושב והקשר למנהלי ומחלקות העירייה, כמו כן נפתח וואטסאפ עירוני אליו יכולים התושבים לשלוח תמונות ופניות אונליין. בנוסף, פועלת העירייה באופן שוטף באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו תוכנת האקשנביס ותוכנת ה –C.R.M.C שהותקנו למנהלים וגם בסמארטפונים, כדי להיות במעקב מתמיד בבחינת "אצבע על הדופק" בכל רגע נתון על סטטוס הטיפול בפניות.

מוטי פריאל העומד בראש מערך פניות הציבור של העירייה אומר כי התוצאות המעודדות הן תוצאה של עבודה מאומצת של כל הגופים האחראים על השירות לתושבי העיר במהלך השנה החל במוקד העירוני בהנהלת יובל כהן שעושה את עבודתו במסירות יוצאת דופן יחד עם שאר עובדי המוקד. המשך בעובדות המסורות בלישכה לפניות הציבור עובדות האגודה לתרבות הדיור והשירות לאזרח שיחד עושים עבודה משותפת לשיפור איכות השירות לתושבי העיר.
פריאל ציין כי מלבד התמיכה של ראש העיר שמעורה באופן שותף בעבודתו יש לברך את מנהלי האגפים בעירייה שעומדים על כך שכל פנייה הנוגעת לאגפיהם תקבל מענה מהיר ואיכותי והם בעצם חוד החנית של ההצלחה של הלישכה לפניות הציבור בעיריית עפולה.
  כתוב למערכת
כתבות שיכולות לעניין אותך עוד
חיזוק מעבר לים חיזוק מעבר לים
8/12/2025 דני ברנר
עפולה: אושר תקציב של 65 מיליון שקלים להקמת היכל עפולה: אושר תקציב של 65 מיליון שקלים להקמת היכל "ארנה"
8/12/2025 דני ברנר
היסטוריה: הונחה אבן הפינה להקמת קריית ממשלה בעפולה היסטוריה: הונחה אבן הפינה להקמת קריית ממשלה בעפולה
2/12/2025 דני ברנר
הסיפור שלנו הסיפור שלנו
24/11/2025 דני ברנר
תפקיד יו תפקיד יו"ר מועצת הנוער של מחוז צפון נכבש שנה שלישית ברציפות על ידי תלמידה מעפולה
24/11/2025 דני ברנר
עפולה הכפילה את אוכלוסייתה ברבע המאה האחרונה עפולה הכפילה את אוכלוסייתה ברבע המאה האחרונה
17/11/2025 דני ברנר
שדרות ארלוזורוב בעפולה נבחר לאחד מהרחובות היפים ביותר בישראל שדרות ארלוזורוב בעפולה נבחר לאחד מהרחובות היפים ביותר בישראל
10/11/2025 דני ברנר
הגננת של עפולה הלכה לעולמה הגננת של עפולה הלכה לעולמה
10/11/2025 דני ברנר
עפולה: מתחם הבילוי והקולינריה בפארק הרכבת יוצא לדרך עפולה: מתחם הבילוי והקולינריה בפארק הרכבת יוצא לדרך
28/10/2025 דני ברנר
זכאות לבגרות: עפולה במקום הראשון זאת השנה השישית ברציפות מבין ערי גליל-עמקים זכאות לבגרות: עפולה במקום הראשון זאת השנה השישית ברציפות מבין ערי גליל-עמקים
28/10/2025 דני ברנר
רכילות
המלצת השבוע
עמק יזרעאל חוגג את חנוכת עין עדעד המחודש
פנינת טבע ששוקמה ונפתחה מחדש לציבור הרחב...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...


כל הכתבות הקודמות