עפולהנט צרכנות - המוקד העירוני במגדל העמק מסכם שנה מוצלחת
המוקד העירוני במגדל העמק מסכם שנה מוצלחת

מאת: דני ברנר
יום שלישי, 4 בינואר 2022, 21:22
בשנת 2021 נרשמה עלייה במספר הפניות שמצביעות על אמון במוקד. הקמת אגף שירות ופניות הציבור מניבה פירות. 79% ממשיבי סקר שביעות רצון מרוצים מאוד מאופן מתן המענה המקצועי

ראש העיר במוקד העירוני (צילום: דוברות העירייה)

בינואר 2020 נחנך האגף לשרות התושב ופניות הציבור תחת ניהולה של איילה זלצר. פתיחת האגף סימלה את יריית הפתיחה לשינוי שחל בכל הקשור לפניות התושבים בכלל ולפעילות של המוקד העירוני בפרט. השלב הראשון לאחר הקמתו של האגף לשרות התושב ופניות הציבור היה שדרוגו של המוקד העירוני במכשור ובכח אדם.

המוקד משמש כתובת מרכזית לפניות הציבור - בקשות, בירורים ותלונות על מפגעים שונים. הבקשות מועברות לטיפול מחלקות העירייה באמצעות מערכות קשר, טלפון, אפליקציות ומגוון אמצעים דיגיטליים תוך ביצוע מעקב ובקרה. תחת הסלוגן החדש "מוקד 106 לכל מה שמתרחש", הוביל המוקד בנוסף למענה בפניות גם מרכז מידע לציבור בכל מיני נושאים מגוונים. שירות בולט נוסף לתושב ששודרג היה במסגרת האפשרות לפניות באמצעות טופס מקוון חדש למוקד העירוני ולפניות הציבור ובקרוב גם דרך הווטסאפ.

הנתונים מדברים בעד עצמם. בשנת 2020 התקבלו במוקד העירוני כ-15,000 פניות כאשר בשנת 2021 התקבלו כ-17,000 פניות. כמו כן, מתוך חשיבה והקשבה לקול של הלקוח צוות אגף השירות מבצע סקרים טלפונים לתושבים וסקר מקוון שנשלח בתום טיפול בפנייה. מנתוני הסקר עולה כי מידת שביעות הרצון מהמוקד העירוני ומאופן מתן המענה המקצועי והאדיב, עומדת על 79% משיבים שמרוצים מאוד. נתונים אילו על האמון הרב שרוכש הציבור למוקד ולשירותים הניתנים ע"י העירייה.

איילה זלצר מנהלת האגף ציינה את התפקוד המקצועי של עובדי המוקד סיגלית גבאי, משה לוי וגלינה סינייסקי ואת השיפור ברמת השירות של עובדי העירייה כפי שבאה לידי ביטוי בהענקת תעודת "כוכב שירות" ל-12 עובדי העירייה במהלך שנת 2021 ואמרה: "כל שיתוף פעולה בין נציגי המוקד לעומדים בראש אגפים ומחלקות מחזק את הרצון של הצדדים לתת מענה לפניות. לצד פניות רגילות ישנן פניות בסדר גודל של דחיפות בעיקר בנושא בטיחות והמענה המהיר לטיפול בפניות אלו תוצאה של הקשר בין נותן השרות למטפל וזה בעצם אחת הנקודות החשובות ברעיון להקמת האגף שכל מטרתו לרכז את פניות התושב הטיפול בהן לצד סיוע במידע רלוונטי לציבור בכלל ולכל תושב בפרט. אני רוצה להודות לכל המסייעים ובראשם הנהלת העיר, ראש העיר וסגניו, מנכ"ל העירייה מנהלי אגפים ומחלקות על אוזן קשבת בכל הכרוך לשדרוגו של המוקד העירוני התמיכה והעידוד שהיו אבן נדבך לפעילות מבורכת למען התושב. לצוות האגף ובעיקרם המוקד העירוני שנותן שירות מקצועי, רגיש ומחויב לכל פניה ולכל תושב".
  כתוב למערכת
כתבות שיכולות לעניין אותך עוד
כ-100 שנה אחרי: בעפולה חנכו רחוב על שמו של מתכנן העיר ריכארד קאופמן כ-100 שנה אחרי: בעפולה חנכו רחוב על שמו של מתכנן העיר ריכארד קאופמן
17/5/2022 דני ברנר
משרד התחבורה אישר תקציב לשדרוג מערך התחבורה בעפולה משרד התחבורה אישר תקציב לשדרוג מערך התחבורה בעפולה
9/5/2022 דני ברנר
13 אלף תושבים חדשים קבעו את ביתם בעפולה בשלוש השנים האחרונות 13 אלף תושבים חדשים קבעו את ביתם בעפולה בשלוש השנים האחרונות
9/5/2022 דני ברנר
עפולה: שדרוג קווים בתחבורה הציבורית עפולה: שדרוג קווים בתחבורה הציבורית
30/4/2022 דני ברנר
עפולה נצבעה בכחול לבן עפולה נצבעה בכחול לבן
30/4/2022 דני ברנר
מפגש של עוצמה מפגש של עוצמה
14/4/2022 קרן כהן
עפולה קיימה כנס תעסוקה מיוחד לעולים מאוקראינה עפולה קיימה כנס תעסוקה מיוחד לעולים מאוקראינה
12/4/2022 דני ברנר
עפולה: יצא לדרך פרויקט מתחם המלאכה עפולה: יצא לדרך פרויקט מתחם המלאכה
12/4/2022 דני ברנר
שפ שפ"ע של הכנות לקראת הפסח
12/4/2022 דני ברנר
עפולה בצמרת הרשויות בישראל בהתחלות בנייה עפולה בצמרת הרשויות בישראל בהתחלות בנייה
5/4/2022 דני ברנר
רכילות
המלצת השבוע
חנוכה של עששיות בראש הנקרה
מחפשים חוויה לחופשת החנוכה עם הילדים. בואו לאויר הפתוח ...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


כל הכתבות הקודמות