תיירות עמק המעיינות ביריד התיירות הבינלאומי בתל אביב
מאת: דני ברנר יום רביעי,
7 בפברואר 2018, 17:21
תיירני עמק המעיינות לקחו גם השנה חלק ביריד התיירות הבינלאומי IMTM 2018 שנפתח אתמול(רביעי) במרכז הירידים בתל אביב יורם קרין ראש המועצה: ״פארק המעיינות ושביל עמק המעיינות, הביאו לחיזוק התיירות האזורית כולה והם מושכים מאות אלפי מטיילים לאיזור״
תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM היא האירוע השנתי והמרכזי של תעשיית התיירות בישראל והיא נערכת בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל ואל-על ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל ומנהלת עיר עולם ותיירות, עיריית תל אביב יפו. התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בה דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים.
בשנים האחרונות מציגים כל אתרי התיירות בעמק המעיינות את האטרקציות התיירותיות הרבות בביתן משותף תחת המותג עמק המעיינות. השנה לקחו חלק ביריד הגן הלאומי גן השלושה, חוויות ניר דוד, פארק המעיינות, ביו-תור שדה אליהו, גן בעדן - מטירת צבי, גני חוגה, מרכז הצפרות מקור החסידה, וחווית נהריים. הביתן שמוקם במרכז היריד היווה אטרקציה והתיירנים שהביאו עימם את אווירת העמק ליריד, נפגשו עם הקהל המקצועי – סוכנים, משרדים וקולגות מתחום התיירות ועם הקהל הרב שהחל להגיע בשעות הצהריים. במשך שעות ארוכות סיפרו שוב ושוב על המעיינות, אתרי הטבע, המורשת, והצפרות, חילקו חומרים שהוכנו במיוחד לאירוע, וכיבדו את הבאים בתמרים מתוצרת העמק.
ראש המועצה יורם קרין עם משתתפי הכנס צילום: דוברות המועצה
יורם קרין, ראש המועצה אשר הגיע לביקור ביריד אמר: "הודות לעבודה מאומצת ועקבית, השקעה ויצירתיות של התיירנים אפשר לראות את ההתבססות של אתרי התיירות בעמק על מפת התיירות הארצית. תנועת המבקרים גדלה מאוד ומאות אלפי תיירים מגיעים מדי שנה לאתרי המים בקיץ ולאתרי הטבע והמורשת במהלך כל השנה. יצירת פארק המעיינות, ושביל עמק המעיינות בשנים האחרונות הביאו לחיזוק התיירות האזורית כולה והם מושכים מאות אלפי מטיילים לאיזור״.
צילום: דוברות המועצה
אסנת בצר, מנהלת פיתוח התיירות בעמק המעיינות: "ההשתתפות ביריד הפכה למסורת, וגם השנה כמדי שנה התגייסו התיירנים לשעות ארוכות של הסברה ושיווק אתרי התיירות והעמק כולו לאלפים שהגיעו ליריד הבינלאומי בתל אביב. אנחנו שמחים וגאים לקחת חלק ביריד לצד אתרי תיירות מובילים מרחבי הארץ והעולם, ולראות איך משנה לשנה הופך העמק להיות חלק נכבד ממפת התיירות הארצית ומהווה מוקד התעניינות בקרב סוכני תיירות, עיתונאים, יזמים וקהל בכלל״.
במקביל ליריד, נפתח אתמול (שלישי) באופן רשמי הקמפיין לאירועי חורף בשביל עמק המעיינות אשר יתקיימו במהלך סופי השבוע של חודש פברואר בכל האתרים. (פרטים נוספים באתר המועצה www.maianot.co.il)