עפולהנט חדשות - מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה
מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה

מאת: דני ברנר 
יום שני, 17 בספטמבר 2018, 18:56
רמת השירות לתושבי העיר עומדת בראש סדרי העדיפות של עיריית עפולה. בלשכה לפניות הציבור ובמוקד העירוני מתייחסים לכל פנייה במלוא הרצינות ותשומת הלב. תושבי העיר פונים לעירייה בכל האמצעים, החל מטכנולוגיה מתקדמת ביותר ועד המענה האנושי. השירות נגיש יותר מהיר יותר והמענה מתקבל תוך זמן קצוב ההולך ופוחת

המוקד העירוני של עיריית עפולה (צילום: דוברות העירייה)

בעיריית עפולה שמו בשנים האחרונות דגש על רמת השירות לציבור. ימי קבלת הקהל הורחבו והם נערכות במתנסים שבשכונות. המוקד העירוני מקבל הודעות משלל נערכות מידע החל בנייה הישירה למוקד 106 והמשך בשלל האמצעים החברתיים והטכנולוגיים החדשים, כך יכול התושב לפניות לעירייה באמצעות הטלפון, הדואר, הפקס, אתרי האינטרנט, דפי הפייסבוק הוואטסאפ העירוני, קבלות קהל פרונטליות באגפים ובלשכה לפניות הציבור שפורסמו בכל אמצעי המדיה.

חשוב להדגיש ,כי הלשכה לפניות הציבור מקבלת גם לא מעט פניות שבח מתושבי העיר שיודעים להעריך את המסירות והנתינה של עובדי העירייה, במקרים רבים בהם עושים העובדים מעבר לנדרש מהם, בבואם לתת שירות לתושב ובהחלט מוצאים לנכון גם לומר להם מילה טובה. כאמור בשנים האחרונות הוקם אתר עירייה חדש והועלתה לסמארטפונים אפליקציה עירונית חדשה "עפולה בירת העמק", אשר באמצעותם השתפרה רמת הנגישות והמידע לתושב והקשר למנהלי ומחלקות העירייה, כמו כן נפתח וואטסאפ עירוני אליו יכולים התושבים לשלוח תמונות ופניות אונליין. בנוסף, פועלת העירייה באופן שוטף באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו תוכנת האקשנביס ותוכנת ה –C.R.M.C שהותקנו למנהלים וגם בסמארטפונים, כדי להיות במעקב מתמיד בבחינת "אצבע על הדופק" בכל רגע נתון על סטטוס הטיפול בפניות.

מוטי פריאל העומד בראש מערך פניות הציבור של העירייה אומר כי התוצאות המעודדות הן תוצאה של עבודה מאומצת של כל הגופים האחראים על השירות לתושבי העיר במהלך השנה החל במוקד העירוני בהנהלת יובל כהן שעושה את עבודתו במסירות יוצאת דופן יחד עם שאר עובדי המוקד. המשך בעובדות המסורות בלישכה לפניות הציבור עובדות האגודה לתרבות הדיור והשירות לאזרח שיחד עושים עבודה משותפת לשיפור איכות השירות לתושבי העיר.
פריאל ציין כי מלבד התמיכה של ראש העיר שמעורה באופן שותף בעבודתו יש לברך את מנהלי האגפים בעירייה שעומדים על כך שכל פנייה הנוגעת לאגפיהם תקבל מענה מהיר ואיכותי והם בעצם חוד החנית של ההצלחה של הלישכה לפניות הציבור בעיריית עפולה.
  כתוב למערכת
כתבות שיכולות לעניין אותך עוד
עיריית עפולה פתחה שמרטפיות לילדי עובדי מערכת הבריאות עיריית עפולה פתחה שמרטפיות לילדי עובדי מערכת הבריאות
16/6/2025 דני ברנר
100 המצטיינים של עפולה 100 המצטיינים של עפולה
16/6/2025 דני ברנר
מי זכה לצפייה בהקרנת הבכורה בקולנוע מובילנד בעפולה? תלמידים הפעילים נגד חרם חברתי בבתי הספר מי זכה לצפייה בהקרנת הבכורה בקולנוע מובילנד בעפולה? תלמידים הפעילים נגד חרם חברתי בבתי הספר
9/6/2025 דני ברנר
'מבצע טרענטע' 'מבצע טרענטע'
9/6/2025 דני ברנר
אבן קטנה – מניעה גדולה אבן קטנה – מניעה גדולה
3/6/2025 דני ברנר
תלמידי עפולה תלמידי עפולה "כבשו" את הכותל המערבי
26/5/2025 דני ברנר
עפולה: הציבור בחר שם למתחם הבילוי החדש שייפתח בקיץ עפולה: הציבור בחר שם למתחם הבילוי החדש שייפתח בקיץ
19/5/2025 דני ברנר
הרוג ושני פצועים קל בתאונת דרכים בחבל תענך הרוג ושני פצועים קל בתאונת דרכים בחבל תענך
15/5/2025 דני ברנר
עכשיו זה רשמי!! מתחם הקולנוע בעפולה ייפתח בתחילת יוני עכשיו זה רשמי!! מתחם הקולנוע בעפולה ייפתח בתחילת יוני
11/5/2025 דני ברנר
נבחר השיר הרשמי לשנת ה-100 של העיר עפולה נבחר השיר הרשמי לשנת ה-100 של העיר עפולה
4/5/2025 דני ברנר
רכילות
המלצת השבוע
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך
עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


כל הכתבות הקודמות