עפולהנט חדשות - מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה
מהפכת השירות במחלקת פניות הציבור בעיריית עפולה

מאת: דני ברנר 
יום שני, 17 בספטמבר 2018, 18:56
רמת השירות לתושבי העיר עומדת בראש סדרי העדיפות של עיריית עפולה. בלשכה לפניות הציבור ובמוקד העירוני מתייחסים לכל פנייה במלוא הרצינות ותשומת הלב. תושבי העיר פונים לעירייה בכל האמצעים, החל מטכנולוגיה מתקדמת ביותר ועד המענה האנושי. השירות נגיש יותר מהיר יותר והמענה מתקבל תוך זמן קצוב ההולך ופוחת

המוקד העירוני של עיריית עפולה (צילום: דוברות העירייה)

בעיריית עפולה שמו בשנים האחרונות דגש על רמת השירות לציבור. ימי קבלת הקהל הורחבו והם נערכות במתנסים שבשכונות. המוקד העירוני מקבל הודעות משלל נערכות מידע החל בנייה הישירה למוקד 106 והמשך בשלל האמצעים החברתיים והטכנולוגיים החדשים, כך יכול התושב לפניות לעירייה באמצעות הטלפון, הדואר, הפקס, אתרי האינטרנט, דפי הפייסבוק הוואטסאפ העירוני, קבלות קהל פרונטליות באגפים ובלשכה לפניות הציבור שפורסמו בכל אמצעי המדיה.

חשוב להדגיש ,כי הלשכה לפניות הציבור מקבלת גם לא מעט פניות שבח מתושבי העיר שיודעים להעריך את המסירות והנתינה של עובדי העירייה, במקרים רבים בהם עושים העובדים מעבר לנדרש מהם, בבואם לתת שירות לתושב ובהחלט מוצאים לנכון גם לומר להם מילה טובה. כאמור בשנים האחרונות הוקם אתר עירייה חדש והועלתה לסמארטפונים אפליקציה עירונית חדשה "עפולה בירת העמק", אשר באמצעותם השתפרה רמת הנגישות והמידע לתושב והקשר למנהלי ומחלקות העירייה, כמו כן נפתח וואטסאפ עירוני אליו יכולים התושבים לשלוח תמונות ופניות אונליין. בנוסף, פועלת העירייה באופן שוטף באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו תוכנת האקשנביס ותוכנת ה –C.R.M.C שהותקנו למנהלים וגם בסמארטפונים, כדי להיות במעקב מתמיד בבחינת "אצבע על הדופק" בכל רגע נתון על סטטוס הטיפול בפניות.

מוטי פריאל העומד בראש מערך פניות הציבור של העירייה אומר כי התוצאות המעודדות הן תוצאה של עבודה מאומצת של כל הגופים האחראים על השירות לתושבי העיר במהלך השנה החל במוקד העירוני בהנהלת יובל כהן שעושה את עבודתו במסירות יוצאת דופן יחד עם שאר עובדי המוקד. המשך בעובדות המסורות בלישכה לפניות הציבור עובדות האגודה לתרבות הדיור והשירות לאזרח שיחד עושים עבודה משותפת לשיפור איכות השירות לתושבי העיר.
פריאל ציין כי מלבד התמיכה של ראש העיר שמעורה באופן שותף בעבודתו יש לברך את מנהלי האגפים בעירייה שעומדים על כך שכל פנייה הנוגעת לאגפיהם תקבל מענה מהיר ואיכותי והם בעצם חוד החנית של ההצלחה של הלישכה לפניות הציבור בעיריית עפולה.
  כתוב למערכת
כתבות שיכולות לעניין אותך עוד
אבי אלקבץ: ״אני מודה על הזכות לעמוד בראשות העיר בשנת המאה שלה״ אבי אלקבץ: ״אני מודה על הזכות לעמוד בראשות העיר בשנת המאה שלה״
2/5/2025 דני ברנר
יהורם גאון, משה פרץ, עקיבא וגל אדם יופיעו בעצמאות בעפולה יהורם גאון, משה פרץ, עקיבא וגל אדם יופיעו בעצמאות בעפולה
29/4/2025 דני ברנר
בערב יום הזיכרון: חלל נוסף לעיר עפולה בערב יום הזיכרון: חלל נוסף לעיר עפולה
29/4/2025 דני ברנר
במד במד"א ערוכים בכוננות גבוהה לאבטח רפואית בבתי העלמין ברחבי הארץ
27/4/2025 דני ברנר
31 ניצולי שואה מאושפזים הבוקר במרכז הרפואי העמק 31 ניצולי שואה מאושפזים הבוקר במרכז הרפואי העמק
24/4/2025 דני ברנר
יש אלוף חדש: ינאי בן ארי הוכתר כאלוף ישראל בשח בזק בתום דרמה באליפות בעפולה יש אלוף חדש: ינאי בן ארי הוכתר כאלוף ישראל בשח בזק בתום דרמה באליפות בעפולה
22/4/2025 דני ברנר
שמים דגש על בריאות התושבות והתושבים שמים דגש על בריאות התושבות והתושבים
22/4/2025 דני ברנר
עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2025 עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2025
22/4/2025 דני ברנר
הישג ראשון ליו הישג ראשון ליו"ר המועצה הדתית החדש בעפולה
7/4/2025 דני ברנר
שפ שפ"ע של הכנות לקראת הפסח
7/4/2025 דני ברנר
רכילות
המלצת השבוע
שבוע שימור אתרים יוצא לדרך
עשרות סיורים, ערבי תרבות, ימי עיון ופעילויות בכל רחבי ה...

מאסיה באהבה
מחפשים מסעדה בסגנון אסייתי? אוהבים סושי ומנות מוקפצות ע...

מסעדת מרינדו ביקנעם עילית - כל ביס חוויה
לא קל היום למצוא מסעדת בשרים, שתספק לכם הנאה מושלמת ממנ...


כל הכתבות הקודמות